Dietetyczny obiad, czyli pieczona pierś kurczaka z warzywami

Podziel sięShare on Facebook0Share on Google+1Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Dietetyczny obiad, czyli pieczona pierś kurczaka z warzywami. Poniższe składniki dotyczą obiadu dla jednej osoby. 1 porcja dostarcza ok. 490 kcal.


Dietetyczny obiad, czyli pieczona pierś kurczaka z warzywami – Składniki:

  • 1 pierś z kurczaka (ok. 160g) (ok. 160kcal)
  • 3 łyżeczki oleju lub oliwy (ok. 100kcal)
  • do marynaty: 2 łyżeczki papryki słodkiej, pieprz (do smaku), sól (do smaku), 1 łyżeczka czosnku, 1 łyżeczka bazylii
  • 200g młodych ziemniaków (ok. 150kcal)
  • 200g warzyw do ugotowania na parze (u mnie fit mix marchwiowy: marchew zwykła, marchew żółta, kukurydza i groszek) (ok. 80kcal)

 

dietetyczny obiad pierś pieczona kurczaka

Dietetyczny obiad, czyli pieczona pierś kurczaka z warzywami – Składniki:

  1. Olej rzepakowy (lub oliwę z oliwek) wymieszać z bazylią, czosnkiem, papryką słodką, solą i pieprzem. Tak przygotowaną marynatą natrzeć porządnie kurczaka i odstawić go najlepiej na całą noc do lodówki, by się zamarynował.
  2. Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia, ułożyć na nim kurczaka. Piec w 180st.C przez ok. 25-30 minut.
  3. Ziemniaki (najlepiej w mundurkach) ugotować na parze, doprawić solą.
  4. Warzywa również ugotować na parze – doprawić solą i ewentualnie innymi ulubionymi przyprawami.
  5. Na talerzu ułożyć warzywa i obrane ziemniaki oraz kurczaka pokrojonego w paski. Smacznego!

dietetyczny obiad pieczona pierś kurczaka

Podziel sięShare on Facebook0Share on Google+1Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

3 odpowiedzi na “Dietetyczny obiad, czyli pieczona pierś kurczaka z warzywami

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.