Koktajl z jarmużu, banana i jabłka – odchudzający i mega zdrowy!

Podziel sięShare on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Koktajl z jarmużu, banana i jabłka – odchudzający i mega zdrowy! Poniższy koktajl to duża dawka naturalnych witamin i innych elementów! Wspomaga pracę jelit i odchudzanie, zmniejsza ryzyko wystąpienia nowotworów dzięki antyoksydantom, polecany jest osobom z anemią i chorobą wrzodową oraz dzięki witaminie A wspomaga wzrok. Z podanych składników wychodzą 2 porcje koktajlu po 300 ml. Całość ma 385 kcal, a 1 porcja koktajlu to tylko 192,5 kcal! Taki koktajl może nam posłużyć jako II śniadanie lub podwieczorek.


Koktajl z jarmużu, banana i jabłka – odchudzający i mega zdrowy!

  • 1 duży, dojrzały banan (ok. 240g) (238kcal)
  • 3 garści jarmużu (ok. 75g) (33 kcal)
  • 1 duże jabłko (ok. 220g) (114 kcal)
  • 200ml wody (lub więcej według uznania)

Koktajl z jarmużu, banana i jabłka

Koktajl z jarmużu, banana i jabłka – odchudzający i mega zdrowy!

  1. Jarmuż umyć, osuszyć.
  2. Banana obrać ze skórki, pokroić na mniejsze kawałki.
  3. Jabłka obrać ze skórki, pozbawić gniazd nasiennych.
  4. Wszystkie składniki (+wodę) wrzucić do blendera i zblednować na jednolity koktajl. W razie potrzeby, jeśli koktajl wydaje się nam zbyt gęsty, można go rozcieńczyć dolewając więcej wody. Smacznego!

Zobacz również przepisy na:

Koktajl z jarmużu, banana i jabłka

Podziel sięShare on Facebook0Share on Google+0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Spodobał Ci się ten przepis? Bądź na bieżąco!

4 odpowiedzi na “Koktajl z jarmużu, banana i jabłka – odchudzający i mega zdrowy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.